Minőségirányítás
A Magyar Suzuki Zrt. minőségpolitikája
A Magyar Suzuki Zrt. minőségpolitikája
A Magyar Suzuki Zrt. minőségpolitikáját a vezetőség azzal a céllal fogalmazta meg és tette közzé a hirdetőtáblákon és/vagy a számítógépes hálózaton, hogy azt a szervezet minden tagja egyformán elérje és megértse. A Magyar Suzuki Zrt. képzi és ösztönzi a munkatársait, hogy a minőségpolitikával összhangban cselekedjenek. A minőségpolitika következetes alkalmazását a rendszeres vezetőségi átvizsgálás igazolja.
A Magyar Suzuki Zrt. fő tevékenységi területe a személyautók gyártása és értékesítése, valamint alkotórészeik gyártása a Suzuki Motor Corporation-től kapott licenc alapján. A vállalat sikerességének érdekében minden egyes folyamatot a kockázatalapú gondolkodásmód alkalmazásával kell megtervezni, és a legmagasabb és leghatékonyabb szinten kell végrehajtani, közben folyamatosan fejlesztve a minőségirányítási rendszert. Politikánkat a következő mottóban összegeztük:
“Termékeink nemzetközi elismerésének kivívását a gondosan tervezett, szabályozott és állandóan fejlesztett folyamatok működtetésével kell elérnünk, ez alapvető kötelességünk.”
Minőségpolitikánk az alábbi 7 pilléren nyugszik:
• A munkatársak bevonása a vállalati célok elérésébe
• A vásárlók követelményeinek és elvárásainak felismerése
• Partneri viszony a beszállítókkal a megkívánt minőség beszállításának érdekében
• A munkatársak minőség tudatossága
• Kockázatalapú gondolkodásmód alkalmazása, valamint KAIZEN tevékenység a vállalat minden szintjén
• A folyamatok szabályozása és folyamatos fejlesztése
• A teljesítmény és az eredmények nyomon követése és jobbítása
A vezérigazgató nyilatkozata:
A fentieknek megfelelően garantálom, hogy a szükséges munkaerő, infrastruktúra, költségvetés, valamint a Suzuki Motor Corporation mérnöki és adminisztratív támogatása rendelkezésre álljon a Magyar Suzuki Zrt. minőségügyi rendszerének megőrzéséhez és fejlesztéséhez.
Masato Atsumi
Vezérigazgató
Magyar Suzuki Zrt.