SV650X ABS

Cafe Racer Stílusban

2 299 000 Ft
Új modell

SV650X ABS

Cafe Racer Stílusban

MINDEN ÚT CSAK RÁD VÁR

Ha egy sportos, café-racer stílusú gépet keresel, hogy útra kelhess, megtaláltad: itt a Suzuki SV650X. Az SV650X karcsú és könnyű térhálós vázába halkan duruzsoló V-Twin motor került, és a modell az erőt és a mozgékonyságot klasszikus café-racer külsővel ötvözi. Araszolhatsz a városi forgalomban, vagy mehetsz az országúton, ezzel a motorral garantáltan élvezetet és örömet jelent majd a közlekedés. Nem számít, hol parkolsz, az SV650X a stílusos, résekkel tagolt fényszóró-burkolatával, bordázott ülésével, csupa fekete vezető és utas lábtartóival, retró szépségével minden tekintetet magához vonz majd. A Suzuki V-Twin motor egyenletes teljesítménye és a modell kezessége a biztosíték, hogy az SV650X-szel élvezettel járod majd be a kanyargós országutakat.

A VEZETÉS TOTÁLIS ÉLVEZETE

Pattanj fel, fordítsd el a kulcsot, és indulj amerre csak szeretnél. Az SV650X-szel bárhol otthon érzed majd magad - és a laza café racer stílus mindenhová elkísér. Fogd a kulcsod, vedd kézbe az irányítást, és hagyd, hogy a szíved felvegye a V-Twin motor erőteljes lüktetésének ritmusát.

Jogosítvány kategória
A

*A tájékoztatás nem teljes körű. A motorkerékpár finanszírozást forint alapú, zárt végű pénzügyi lízing konstrukcióban nyújtja a Merkantil Bank Zrt. További részletekkel a hivatalos Suzuki márkakereskedésekben.

2 299 000 Ft

Válaszd ki a hozzád legközelebbi márkakereskedőnket!

Márkakereskedéseink

Fő jellemzők

Dual Spark technológia

Dual Spark technológia

A Suzuki Dual Spark technológiája a precíz gyújtás érdekében hengerenként két gyújtógyertyát használ. Ennek eredményeként jobb az égés hatásfoka, simább az erőleadás, kisebb az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás.

Új tervezésű hengerek és gyűrűk

Új tervezésű hengerek és gyűrűk

A teljes üzemanyag-megtakarítás növelésére és a kibocsátás csökkentésére a V2-es motor két innovatív megoldást alkalmaz: gyantabevonatos dugattyúpalástot a dugattyú és a henger közötti súrlódás minimalizálására, valamint egy speciális L alakú dugattyúgyűrűt a jobb zárás érdekében és az átfújás csökkentésére.

Kipufogórendszer

Kipufogórendszer

Az SV650X modern kipufogórendszere a legújabb fejlesztések eredményeként könnyebb és kisebb lett, miközben teljesíti az EURO 4-es kibocsátási normákat, és kimagasló teljesítményt biztosít.

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

Suzuki Easy Start indítássegítő rendszer

A Suzuki Easy Start rendszerrel elég csak megnyomni az indítógombot, és az indítómotor a precízen időzített, előre beállított időtartam alatt beindítja a motorkerékpárt. Számítógépes motorvezérlő elektronika (ECM) figyeli a motor állapotát, és indítás után azonnal leállítja az önindítót.

Low RPM Assist

Low RPM Assist

Elindulásnál, illetve alacsony fordulatszám esetén a motorvezérlő elektronika (ECM) aktiválja az automata alapjárat-szabályozó (ISC) rendszert. Az ISC-körök megnyitásával a motor fordulatszáma enyhén megemelkedik. Elindulásnál a fordulatszám jellemzően visszaesik a kuplung kiengedésekor. Ez az általános viselkedés okozza a motor lefulladását. A Low RPM Assist segítségével a motoros finomabban indulhat el az alacsony fordulatszám-tartományban. A rendszer ezenkívül megkönnyíti a lassú haladást a sok megállást és elindulást igénylő forgalmi helyzetekben.

Teljesen LCD-műszeregység

Teljesen LCD-műszeregység

A multifunkcionális LCD-műszeregységen sebességfokozat-kijelző, digitális sebességmérő, fordulatszámmérő, kilométer-számláló, napi kilométer-számláló, átlagos/pillanatnyi fogyasztásmérő, hatótávolság, pontos idő, hűtővíz-hőmérséklet és üzemanyagszint-jelző is található. A kijelző fényereje a külső viszonyoknak megfelelően és a motoros tetszése szerint hat fokozatban állítható.

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

LED-es hátsó lámpa és féklámpa

A hátsó lámpa és a féklámpa dupla LED-es kombinációja kompakt, mégis stílusos. A nagy teljesítményű LED-izzók azon kívül, hogy nagyon tartósak és kiváló láthatóságot biztosítanak, letisztult, elegáns külsőt kölcsönöznek a motor hátuljának.

Térhálós acélváz

Térhálós acélváz

A könnyű acélból készülő térhálós szerkezetű váz karcsú felépítést tesz lehetővé, ugyanakkor büszkén kiemeli a robusztus V2-es motor szépségét.

V2-es motor

V2-es motor

A Suzuki 645 cm3-es (3as felső indexbe) V2-es motorja a mérnöki teljesítmény és a páratlan sokoldalúság csodája. A motor már alacsony fordulatszámon is könnyen kezelhető, magas nyomatékot szállít, és mély robusztus hangon szólal meg. A V2-es erőforrás a legújabb EURO 4-es kibocsátási normáknak is megfelel.

Csutkakormány

Csutkakormány

A csutkakormánnyal sportosan ülhetsz és visszarepülhetsz az eredeti café racerek korába.

Külön rendelhető ködlámpák

Külön rendelhető ködlámpák

A LED-es ködlámpák jól illenek a stílusos fényszóró-burkolathoz, kidomborítják az SV650X erőteljes karakterét. A kiváló fényeloszlási tulajdonságokkal rendelkező lámpákban nagy fényerejű LED-ek találhatók.

Üzemanyagtank

Üzemanyagtank

Az üzemanyagtankon a jól ismert „S” márkajelzést felváltotta a SUZUKI logó, ami határozottan retró jelleget ad a gépnek. Ezenkívül az üzemanyagtartály űrtartalma 13,8 literről 14,5 literre nőtt. Az SV650X kiváló üzemanyag-hatékonyságával együtt ez azt jelenti, hogy jelentősen megnövekedett az egy tankolással megtehető távolság.

Állítható előfeszítés

Állítható előfeszítés

Az első villák újdonsága az állítható előfeszítés, mellyel a felfüggesztés keménységét úgy állítod be, ahogy csak szeretnéd.

Bordázott ülés

Bordázott ülés

A keskeny, áramvonalas ülés maga a megtestesült retró életérzés. Az ülésben puha csillapítóbetétet találsz, így még ha sportos tartással vezetsz is, akkor sem fogsz nagyon elfáradni.

Gumiabroncs

Gumiabroncs

Az SV650X modellen Dunlop Roadsmart III abroncsok vannak. A Roadsmart III abroncsok stabilan fekszenek az aszfalton és kiválóan teljesítenek nedves úton, így magabiztosan irányíthatod a gépet.

Műszaki adatok

Hengerűrtartalom

645cm3

Üzemanyagfogyasztás*

3.8L / 100km

Teljesítmény

76LE

Nyomaték

64Nm

Menetkész tömeg

198kg

Ülésmagasság

790mm

Motor típusa
Négyütemű, V2, folyadékhűtés, DOHC
CO2 kibocsátás*
89 g / km
Furat x Löket
81.0 mm x 62.6 mm
Üzemanyagtank
14.5 L
Sebességváltó
6-sebességes mechanikus
Teljesítmény
56 kW (75 LE) / 8.500 ford. / perc
Nyomaték
64 Nm / 8100 ford. / perc
Hosszúság
2140 mm
Szélesség
730 mm
Magasság
1090 mm
Tengelytáv
1445 mm
Szabad magasság
135 mm
Első futómű
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előterhelés
Hátsó futómű
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előterhelés
Első fék
Dupla tárcsa
Hátsó fék
Tárcsa
Első gumiabroncs
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs
160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
*
A számítás a Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC) szerinti kipufogógáz-kibocsátás mérési feltételrendszeren alapul. A tényleges üzemanyag-fogyasztás és a hatótávolság bizonyos tényezők függvényében eltérhet a fenti értéktől.
Katalógus letöltése Kiegészítő katalógus

További modellek