Bonnár-Csonka Zsuzsanna bekerült a legsikeresebb „TOP50 PR-szakember” listájára
Az idén második alkalommal hirdették ki Magyarország legsikeresebb PR- és kommunikációs szakember rangsorát is.
Az idén második alkalommal hirdették ki Magyarország legsikeresebb PR- és kommunikációs szakember rangsorát is.
Félelem, rettegés, szorongás – olyan lelki tényezőket fogalmaztak meg azok a rutintalan magyar autósok, akik jelentkeztek a Magyar Suzuki „Együtt az utakon – Te is voltál kezdő sofőr” közlekedésbiztonsági kampányának pályázatára, amelyeknek nem lenne helye az utakon. Többen bevallották, sokszor az jelenti számukra a legnagyobb problémát, hogy a tapasztalt sofőrök türelmetlenül, olykor agresszívan viselkednek velük szemben. A közlekedési szakember ugyanakkor úgy gondolja, az agresszió csak további szorongó vezetőket eredményez – bizalommal és empátiával sokkal többet érhetnénk el.
Rájuk koncentrál a Magyar Suzuki „Együtt az utakon – Te is voltál kezdő sofőr” kampánya
Főként Budapesten és nagyvárosban élő sofőrök ülnek ritkábban a volán mögé, így ők azok, akik sok esetben szorongást és félelmet is társítanak a vezetéshez – derül ki a Magyar Suzuki reprezentatív kutatásából . A megkérdezettek válaszaiból ugyanakkor úgy tűnik, a magyar autós társadalom attitűdje türelmes és támogató a kezdő vagy gyakorlatlan vezetőkkel, a közlekedéspszichológus szerint azonban mást lehet tapasztalni a mindennapokban.
Vajon kellő türelemmel fordulnak a tapasztaltak a tanuló vagy rutintalan autóvezetők felé? Ugyanakkor mit tehetnek azok, akik sokkal magabiztosabbak szeretnének lenni, ha volán mögé ülnek? A Magyar Suzuki „Együtt az utakon – Te is voltál kezdő sofőr” közlekedésbiztonsági programjában idén ősszel egy újabb, sokakat érintő kérdésben indít edukációs integrált kampányt.
A Suzuki Motor Corporation a gyártástól az újrahasznosításig „energiafogyasztást minimalizáló technológiát” valósít meg, és egy szén-dioxid-semleges világra törekszik, miközben a mobilitás örömét nyújtja az embereknek szerte a világon.